Fantazi Seks Hikayeleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Fantazi Seks Hikayeleri etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

21 Şubat 2013 Perşembe

Tesettürlü Kuzenim

selam seks hikayeleri okuyucuları MERVE adındaki yakın akrabam çok tutucu bir ailenin kızıdır. Ama kendisi açıkça konuşmayı seven biridir. ben hep onun frikiklerini yakalamaya çalışır ve o frikiklerden faydalanarak 31 çekerdim Onunda beni istediğini bilmiyordum Birgün evde ikimiz yanlız kaldık. Ben

Eniştem Ablamıda Sikti Benide Sikti

merhaba seks hikayeleri okuyucuları ,Ben anlatacağım olay geçtiğinde 18 yaşındaydım.Ablam ise 21 yaşındaydı.Murat adında erkek arkadaşıyla sürekli gezerlerdi.Bir gün ablam benimle konuşmaya başladı.Bana cinsellikten bahsediyordu.Bana erkek arkadaşıma zevk veremezsem benden ayrılır diyordu.

Leptopumdaki Baldız Hikayeleri ve Baldızım!

Merhaba ensesthikaye ensest hikaye okurları . İsmim Adnan, 31 yaşındayım, 5 yıllık evliyim ve eşimle gayet güzel bir cinsel yaşantımız var. Eşimle evlendiğimizde baldızım Pelin 18 yaşında, minyon, çıtı pıtı, göğüsleri ve kalçası varla yok arası, 45 kilo, 1.50 boylarında, tam benim istediğim gibi kızdı. Nişanlılık döneminde bize çok yardımcı olmuştu, evden çıkarken yanımıza Pelini vermeden dışarı göndermiyorlardı. Biz de Pelini

Abim Annem Ben

seks hikayeleri okuyucuları ben ece 25 yaşındayım yaşadıklarım ben 16 yaşımdayken başladı o zamanlar abim 20 annem ise 40 yaşındaydı. ben herzamanki gibi okuldan eve gelmiştim odama geçiyordumki annemi gördüm banyonun kapı deliğinden bakıyordu şaşırmıştım anne ne yapıyorsun dedim.kızarak git odana dedi merak etmiştim ama odama gittim ama aklım takılmıştı tekrar gittim gizlice baktım annem delikten bakarken

Otobüsteki Kaşar Hatun

merhaba okurları. ben kocaelide oturan birisiyim. Ben okuldan çıkmıştım belediye otobüsüne binecektim.O sırada herkes işten çıktığı için otobüs tıklım tıklım kalabalık olur. Ben Kalabalığı pek sevmem ve hemen bir köşe bulup kendime yerleştim ayaktaydım çok yorgundum. Bir sonraki durakta düzgün makyajlı fiziği muhteşem dolgun kalçalı,sarışın uzun saçlı bir bayan bindi otobüse. Gerçekten çok güzeldi. Herkes itiş kakış

13 Şubat 2011 Pazar

Teyzemin Oğlu Sikti Beni

Slm ben size elimde olmadan gelişen bir anımı anlatacağım.benim 22 yaşında bir kuzenim var yani teyzemin oğlu. birgün birkaç arkadaş toplanmış bizim evde porno filim izliyorduk. filim okadar güzeldiki kimse birbirine bakmıyordu. ve benim teyze oğlu bunu fırsat bilip yanıma yanaştı. ben zaten öncedende olduğu için böyle birşey biliyordum(yani tahmin ettim). herneyse bu benim ufaklıla oynamaya başladı. onun götü zaten benim

2 Şubat 2011 Çarşamba

1 Sigara ya Yengemi Sikiyorum

Ensest Hikaye Ensest Hikayeler Yengemle ilk defa 2008 yılında sikiştim. İlk siktiğimde yengem daha tazecikti (gerçi şuan da taze). Yengemin boyu 1.75 kilosu da 55 dolaylarında vücudu çok diri göğüsleri ve kalçaları bir mankeni aratmayacak kadar güzel. Üstelik çocuk doğurmuş bir kadın olarak vücudu Süper denebilir. Abimle yengem 2004 yılında evlendiler. Abim yengemi kaçırıp evlendiği için ailemizle hep beraber kalıyorduk. Ben o

30 Ocak 2011 Pazar

Azgın Yengemi Siktim

Selam ensesthikaye ensest seks hikaye okurları.. arkadaşlar bu siteye girdiğim andan itibaren cinsel hayatım ileri derecede değişti. Neyse ben tam anlamıyla yaşanmış bir anımı yazmak istedim. Dayımın karısı 36 yaşında gögüsleri dipdiri, kumral tenli tam anlamıyla sex bir hatundur 2 çocuk annesi olmasına karşın taş gibidir. hele o göt varya adamı çıleden çıkaracak cinstendi.Bir gün. aksam üstü telefon caldı arayan yengemdi. ne o hayırsız

7 Ocak 2011 Cuma

Azgın Liseli Bakire

Selam ensesthikaye okurları arkadaşlar ben erhan namıdeğer duayen seksin duayeni, sizlere 20-25 gün önce azgın asker karısı yelizi harika sikşimi yazmıştım, ilk defa yaşadığım sex macerasını paylaşmıştım, artık diğer maceralarımı da sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bu müthiş sex 5-6 ay önce yaşadım, diğer hikayemde kendimden bahsetmiştim, okumayanlar için yine bahsedeyim, 28 yaşındayım, halkla ilşkiler uzmanıyım, 1.77

21 Aralık 2010 Salı

Teyzemi Siktim 15 Gün Ensest Hikayeler

Selamlar ensest hikaye okurları ben Istanbuldan Ahmet, 25 yaşındayım, kumral saçlı, 1.80 boyunda, kapı gibi sayılacak vücutlu ve yakışıklılıkta iddalı tarz birisiyim. Beni geçelim, size itiraf edeceğim olay geçen sene, öz teyzem Nigar ile benim aramda geçmiştir, ve hiç beklentim olmadan meydana gelmiştir. Teyzem 38 yaşında, sarışın 1.78 boylarında, sütün gibi bacakları olan, güzel götlü, kendine çok iyi bakan bir kadındır. 11 yaşında

12 Aralık 2010 Pazar

Ablamı Gece Siktim Düzdüm Ensest Hikayeler

Slm Ensesthikaye Ensest seks hikaye okurları ben z... 180 boyunda esmerim 22 yaşındayım size başımdan geçen bir olayı anlatayım 2 yıl önce saat 12.00 sıralarında anemle babamın işi çıktı dışarı çıktılar o zamanlar yaz olduğu için sıcaktı ve ablam bonyoya girecekti bende abaza olduğum için ablamı dikizlemeye girecektim ablam 1.71 boylarında vücudu güzel yani tam sikilcek gibi ablam banyoya girdi bende arkasından dikizlemeye

8 Aralık 2010 Çarşamba

Teyzemle Beni Siktiler Ensest Hikayeleri

Ben 21 yaşında bir erkeğim .Anlatacagım olay ben 18 yaşımdayken yani bundan 4 sene önce başımdan geçti. Kurban bayramı tatiliydi teyzem ve arkadaşlarıyla arkadaşlarının karadenizdeki yayla evine gittik aslında pek yaylada sayılmazdı orman içinde oldukça güzel bir evdi temiz hava doğa falan derken
iki üç gün geçmiş oraya iyice alışmıştık. Teyzem o sıra 35 yaşında kocasından yeni ayrılmış güzel bi kadındı.Birlikte yaylaya gittiğimiz iki ailede onun gibi doktor çiftlerdi neyse üçüncü gün sabah erkenden teyzemle ormana yürüyüşe gittik. Teyzemin üzerinde etekleri uzun bir elbise vardı bende eşofmanlarımı giymiştim evden oldukça uzaklaştık yanımıza mangal yakmak için bişeylerde almıştık ve evdekilere akşama döneceğimizi söylemiştik neyse öğleye doğru kendimize bi yer bulup mangalı yaktık. Biraları açmak üzereydikki sık ağaçların arasından bi adam çıktı üç gündür buralarda gördüğümüz ilk kişiydi ateşi görüp geldiğini söyledi biraz oturduk bişeyler yiyip sohbet ettik sonra izin isteyip kalktı.Bizde muhabbetimize kaldığımız yerden devam ettik.Aradan bi saat kadar geçmiştiki aynı adam yanında 5 kişiyle geri geldi işin aslı ilk başta korkmuştum ama oturup havadan sudan konuşmaya başlayınca biraz rahatladım. Ava çıkmışlar iki tanesinin elinde tüfek vardı bi onbeş yirmi dakka kadar konuştuktan sonra bi tanesi teyzeme dönüp biz aslında seninle olmaya geldik uzatmaya lüzum yok dedi.ikimizde şok olmuştuk teyzem terbiyesizlik etmeyin yanımda yiğenim var falan dedi ben hiçbişey diyemiyodum teyzemde anlamsız bi şekilde eşyaları falan topluyodu adamlardan biri bırak onlarıda gel otur dedi ilk önce duymamazlıktan geldi ama sonra adam bağırınca yapacak bişey olmadığını anlayıp yalvarmaya başladı adamlar çok sakindi zorluk çıkarma buralarda bizden başka kimse yok dediler teyzem yerde oturuyodu biri yanına oturup eteğinin üstünden bacaklarını okşamaya başladı daha sonra yat dedi teyzem kuzu kuzu yatmıştı eteği beline doğru toplayıp küloduna el attı onuda sıyırıyoduki teyzem çocuğu götürün o görmesin dedi bi tanesini başıma nöbetçi diktiler az ilerde çalıların altına gitmiştik hala herşeyi çok net görebiliyodum ilki aleti çıkartıp badanaya başlamıştı teyzem hala bi umut yalvarıyodu çok fazlasınız hepinizi kaldıramam ağzıma verip gidin falan diyodu ama herifler hiç oralı değildi teyzem böyle yalvarırken badanalıyan herif yüklenmeye başladı teyzem bi iki çığlıktan sonra alışmış sesini kesmişti kafası yana dönük işlerini bitirmelerini bekliyodu.Bi süre sonra adam boşalıp yerini başkasına bıraktı bi yandanda sıra bekleyenler ağzına eline verip kaldırtıyolardı bu manzaraya fazla dayanamayıp çalıların dibine çöktüm ara sıra teyzemin çığlıkları yükseliyor sonra tekrar adamların boşalırken çıkardıkları sesleri duyuyodum. Bi anda teyzem korkunç çığlıklar atmaya başladı deliler gibi bağırıyodu öldürdüklerini düşünüp korkmuştum bağırma ağlama karışımı sesler çıkarıyo yapmayın bırakın falan diyo imdat diye bağırıyodu.Ben o şaşkınlık ve korkuyla o tarafa bakmaya çalışırken başımda bekleyen adam gülerek götünü sikecekler dedi baktığımda yüzüstü çevirmip kollarını tutmuşlardı bi taneside arkadan zorluyodu o sıra tekrar sesini duydum çantamda krem var nolur biraz sürün diyodu neyse çıkartıp teyzeme verdiler yanımdaki adamla ikimiz merakla bakıyoduk teyzem o korkuyla hem kendi götüne hemde sikecek adamın aletine bolca krem sürdü sonra tekrar domalttılar kollarını hala tutuyolardı herif kremi çok bulmuş olacakki aletindekinin bi kısmını sildi ve yerini aldı bastırmasıyla teyzemin çığlıklarının ortalığı inletmesi bir oldu herip diplemişti ve hiç durmadan gidip gelmeye başladı.Ben daha fazla bakmaya dayanamayıp geri döndüm yanımdaki herif buraya geçtiğimizden beri küfür ediyodu beni burda bıraktılar falan diye bi yandanda aletiyle oynayıp sırasını bekliyodu bi süre sonra gel benle diyip biraz daha içteki çalıların araya götürmüştü beni. Ne olacağını merak ediyodum pantolunu indirip aletini çıkarttı benimkine göre oldukça büyüktü gel bakalım sen de beni biraz rahatlat dedi ne yapacağımı bilemiyodum abi biraz daha bekle sıran gelicek nolur ben erkeğim falan dedim ama hiç dinlemedi korkma sadece ağzına vericem dedi çaresiz istediğini yaptım bi an önce bitmesi için tüm iştahımla yalayıp emiyodum yanıma yere oturmuştu ve bi eli götümdeydi eşofmanımın içinden avuçlayıp neymiş bu falan diyodu parmağını bastırmaya başlayınca başımdan aşşağı kaynar sular dökülmüştü parmağının çok az bi kısmı arkama girmişti ama korkunç acıyodu teyzemin neler hissettiğini anlıyodum bi yandanda offf ulan tam ibneymişin sen daşşaklarımıda yala falan diye emirler veriyodu tam o sırada başımızda birini gördüm teyzemi siken heriflerden biri arkadaşını çağırmaya gelmişti ben ağzımda yarrak şaşkınlıkla doğrulmaya çalışırken ağzımdaki herif böğüre böğüre attırmaya başladı her yerim batmıştı. Vay vay vay bizde sıran geldi diye seni çağıracaktıkki sen tazeyi bulmuşsun dedi güldüler sonra bunuda teyzesinin yanına götürelim diyip beni oraya götürdüler gittiğimizde teyzem artık arkadan yemeye alışmış ölü gibi yatıyodu.beni teyzemin tam yanına yüzüstü yatırdılar korkudan şoka girmiş hiçbişey diyemiyodum az önce bi erkeği ağzımla tatmin etmiştim ve şimdi bi başkası eşofmanımı sıyırıyodu.donum ve eşofmanımı bileklerime kadar sıyırdılar o sıra teyzem biraz kendine gelmiş ve beni görmüştü heriflere doymadınızmı hayvanlar diye bağırmaya başlamıştı hala arkasında biri gidip geliyodu heriflerden biri seni sıçırttık sıra yiğeninde dedi ne olduğunu anlamamıştım ama teyzem olayları akışına bırakmış bana cesaret vermeye çalışıyodu kaçışımızın olmadığını o da anlamıştı sakın kendini kasma sokarlarken ıkın arkanı sıkma falan gibi taktikler veriyodu içlerinden biri ilk kemal yapsın dedi teyzem yapmayın daha çocuk kemali ben rahatlatırım falan dedi ama kemalde kalkmış süt gibi tüysüz götüme iştahla bakmaya başlamıştı altında pantolonu vardı aletinin büyük olduğunu anlamıştım ama çok merak ediyodum teyzemin götünü siken herif benimde kalçalarımı okşamaya başlamıştı bi süre sonra boşalmaya yaklaşırken altta daşşaklarıma bi yumruk attı deliler gibi bağırıyodum korkunç acımıştı herif ne bağırıyon lan nası olsa artık ihtiyacın olmayacak dedi sonra arkama kremli parmaklarını sokmaya başladı diğerleri bu adama oğlancı diyolardı bi yandan parmaklarken bi yandanda ah ulan ilk ben sikecektim bu götü falan diyodu neyse hazır bu oğlan diyip daşşaklarıma bi tokat daha attı yine öne doğru kapanmış uğunuyodum akıllı dur yoksa keserim onu diyip yerini kemale bıraktı kemal hala pantolonunu çıkarmamıştı ikisi gelip kollarımı tuttular arkamdan fermuar sesi duymuştum aletini çıkartmıştı ama göremiyodum kolumu tutanlardan biri kafamı toprağa bastırdı götümü teyzemin dediği gibi havaya dikmiştim bi süre sonra kafasını arkamda hissettim biraz bastırmasıyla kendimi öne atmam bi r oldu çok acıyodu kemal bi iki deneme daha yaptı ama öyle acıyoduki beni tutamıyolardı tekrar domaltmışlar kafasını yaslamışlardıki daşşaklarımda bi el hissettim oğlancı dedikleri herif alttan avuçlamış deli gibi sıkıyodu bi daha kaçarsan koparırım dedi ve kemal aletini gömmeye başladı artık daşşaklarımın acısını unutmuş kendimden geçmiştim gözlerimden yaşlar boşanıyor deli gibi bağırıyodum bi süre durdu ben dibini buldu sanırken öyle bi yüklendiki dünyam karardı acıdan kendimden geçmiştim ama tekrar ayılmam uzun sürmedi kemal diplemişti o acıyla çıkartın ölüyorum falan derken bi iki de küfür ettim o anda daşşaklarımdaki el iyice sıktı götümde kol gibi bi alet vardı ve biri deli gibi daşşaklarımı sıkıyodu o durumdayken diğerleri kendime küfürler etmemi istediler o acıyla ne söyleseler diyodum ben ibneyim sikin beni haftaya annemide getiricem falan diye hepsine kocacım demeye başlamıştım kemal gidip gelmeye başlayınca beni bıraktılar oğlancı dedikleri getirip ağzıma verdi aleti bok kokuyodu biraz yüzümü ekşittim o da gülüp teyzenin götünden çıktı olur o kadar dedi kemal iyice hızlanmış arkamı tamamen parçalamıştı çığlıklarım tekrar artmıştı heriflerde de bi hareketlenme vardı kemal bi anda belime sarılıp beni kucakladı o şekilde pompalarken içime akıtmaya başlamıştı bi yandan böğürürken bi yandanda şimdi tam ibne oldun işte diyodu hala içimdeydi hemde köküne kadar çıkarıyımmı teyzesi dedi teyzem nolur yavaş demeye kalmadan öyle bi çektiki içim dışıma çıkmıştı kendimi tutamayıp sıçmaya başladım hepsi gülmekten yerlere yatıyodu kemalse götümün yanaklarını ayırmıştı kendimi tutamıyodum sıçtıkça acım arttı sonunda bitmişti arkamı buz gibi bi suyla yıkadılar arkasından bi on dk kadar buzla ovdular ben acım dinsin diye yapıyolar zannediyodum gerçeği tekrar domalttıklarında anladım genişleyen deliğimi buzla biraz olsun daraltıp öyle sikiyolardı bu onlara daha fazla zevk verirken ben arkama her yarrak girişinde acıdan bayılıyodum bu böyle akşama kadar sürdü o gün bize yaptırmadıkları rezillik kalmadı arkama keser sapı soktular bizi üst üste yatırıp öyle siktiler teyzemi siktirdiler defalarca götüme ve ağzıma boşaldılar sonunda bırakıp gittiler bi süre hiç kıpırdayamadan yattık arkam korkunç acıyodu daşşaklarım morarmıştı teyzemse tamamen bitikti 6 tane herif en az beşer kere sikmişlerdi bizi ayağa kalkamıyodum bacaklarım tutmuyodu yaklaşık bi saat yattıktan sonra dönerler korkusuyla kalktık eve kadar hiç konuşmadık karanlıkta eve girdiğimizden hiç şüphelenmediler ertesi sabah istanbula döndük bu olay hala teyzem ve benim aramızda bir sır.Bu olaydan sonra yaklaşık bi ay doğru düzgün oturamadım tuvaletimi tutamadım daha sonra bi iki erkekle daha yattım zaman zaman öyle bi istek geliyoki dayanamıyorum beni sikmek isteyen arkadaşlar mail atsınlar cevapsız kalmayacak

8 Temmuz 2010 Perşembe

Türbanlı Liseli

Liseli Seks Hikayeleri Merhabalar, Yaşamış olduğum bu olayla kapalı kızlara bakış açım değişti,daha önceleri bana çok itici, hiç cinselliklik çağrıştırmaz, bakmazdım bile.taki tesadüfen eyüpten binmiş olduğum otobüse kadar. Son duraktan binmiştim boşolmasına rağmen otobüsün en arkasına geçtim


baka baka gitmek için. 3 durak sonra birden otobüs dolmaya başladı, okulçıkışına denk gelmişti. Binen kızlar ise hepsi lacivert pardesülütürbanlı kızlardı. Önce surat astım, dedim çıtır kızlar binicektiki şimdi dedim.Otobüs gittikçe doldu, adım atacak yer kalmadı. Her yanım kapalı kızlarla doldu.

Biraz tuhaf oldum

iki üç erkek öğrenci vardı ama, benim tarafıma kız grubu doldu. Önüme gelen kıztombul bişeydi, yanımdaki de yan döndü ama genede hafif ten temas ediyorduk. Bir durak sonra tamamen doldu otobüs, önümdeki kız biraz geri gelince kaçıcakyerim kalmadı, tamamen yapıştı önüme, yumuşacık poposu vardı. Eyvah dedim şimdiufaklık uyanırsa rezil olucam dedim. Alışık değilim çünkü böyle durumlara.

Tabiki olan oldu,

kız yaslandıkça, benim alet anında dikildi. Kız sertliği hissedince hafiftenyandan baktı sesini çıkarmadı. Bende baktım ses çıkarmıyo, yumuşacık poposunabaşladım abanmaya, üstümde eşofman olduğu için, çok rahat hissediyordumvücudunun hatlarını. Çok kalabalık olduğu için yerimde tam köşe kimse görmüyoriyice cesaretlendim, hafiften elimle okşamaya başladım, kızda heycanlandısanırım, poposunu oynatmaya başladı, hafifçe eşofmanımı önünü çektim tek elimlealetim dışarı çıktı, rezil olmakta vardı ama işin sonunda, artık bende şarteratmıştı. kafaya koydum dedim tenine temaz edicem sikimle.

Kız hafiften elini arkaya uzatınca da, yakaladım elini hafif hafif okşayarak,sikime doğru yaklaştırdım, temas edince birden çekmek istedi,izin vermedim.Sonra hoşuna gitti, hafif hafif sürtmeye okşamaya başladı. O sürterken bendeağrar arkadan pardesüsünü yukarı çekmeye başladım, bembeyaz bacakları ortayaçıkınca hepten azdım, nerdeyse boşalıcaktım.

Beyaz külodu vardı, hafifçe indirdim,artık itirazda etmiyordu, beyaz kütür kütürellenmemiş poposu karşımdaydı, arasıra etraf bakıyor, durumu kontrol ediyordum,görmelerine imkan yoktu. Elini sikimden çekip, eteğini tutturdum solundan, bendesağ tarafından tuttum, kar gibi poposuna dayadım sikimi, sokmama imkan yoktu amasürterek boşalmak istiyordum, gidip geldikçe, kızın nefesi hızlandı ve birdenkasıldığını hissettim, boşalmıştı, titremesinden çekindim, çok şiddetli olduçünkü, anlaşılır diye geri çekildim biraz, O an hafif kıpırdanmalar oldu diğer kızlarda hemen toparlandım, bütün tadımkaçmış fakat azgınlıktan kudurucaktım. Okmeydanına gelince baktım kız inmeyehazırlanıyor eyvah dedim kızı kaçırıcam. Baktım duramıcam durakta bende peşindenindim, uzaktan takip etmeye başladım.

Kız farketti, hafiften gülümsedi, biraz rahatlamıştım. Belki diyordum uygun biryer olur kızmet diyordum. Baktım bir apartmana girdi. Girerken gene baktı busefer davetkar bir bakış attı. Karar veremiyordum, tufaya düşmek te vardı. Birsüre bekledim sonra baktım blokta üst katta poliklnik var, bişey olursa orayagirerim, kontrol ettiricek bişey bulurum dedim.

Ve girdim apartmana, biraz ilerde kız bekliyordu, İşaret etti gel diye, bodrum kata indik, burda kimse görmez dedi, bu katta bir tek biz varız, evde de kimse olmaz akşama kadar dedi. Evden girer girmez üstüme atıldı,otobüste kudurttun beni dedi, bende asıl sen dedim. Hızla soyundum, ismielifmiş, elifse sadece külotla kaldı. Taş gibi göğüsleri vardı. çekyata uzandık,süt gibi vücudunu yalamaya başladım, külodunu çıkartmak istedim bir türlü izinvermedi, kızım olmaz dedi, sadece yalamak için dedim, zorla ikna ettim,çıkarınca nerdeyse boşalıcaktım, hafif tüylü lokum gibi bir am, hemen eğildimbaşladım yalamaya, iyice ıslanmıştı, sonra birden beni itip üzerime çıktı,aniden sikimi ağzına aldı, en sevdiğim şey bu dedi, şaşırdım tabiki, meğersebizim türbanlı tam kaşarmış, bakire olmasına rağmen. sikim ağzında kocaman oldu,hadi şu kremi sürde götten sik beni dedi, inanamıyordum, sadece sürtmeyidüşünürken, götten sikmemi istiyordu. Hemen kremledim, domalttım elifi, önceparmağımla, yokladım, sonra hafif hafif sikimi sokmaya başladım, çok zorlanmadangirdim, inlemeye başladı, biri iki git gelden sonra çok şiddetli boşaldım, yığıldım kaldım, Bir süre uzandım, sonra birkezde ağzıyla boşalttı beni,zevkten dört köşe oldum. Hadi artık git deyince kendime geldim. Hemen giyinipçıktım evden. Daha sonra sık sık bindim aynı arabaya ama bir türlürastlaşamadık, başka kızlar düştü biraz sürttüm ama elif gibisi çıkmadı karşıma.
Ah Elif ah..

Türbanlı Eşim Ortağımla Aldattı

Selam Seks Hikayeleri okurları Ben Kahraman.Konya’nın lüks bir semtinde yaşıyorum. 30 yaşında evli biriyim. Eşim Zeynep 26 yaşında 178 boyunda türbanlı çok fazla güzel olmayan ama çok sexi bir kadındır. İnternetten tanışarak evlendik. İlk başta ailelerimiz karşı çıktı ama ikimizin de dindar olan ailesi benim dürüst dindar ve hoşgörülü yaklaşımım işimin ve gelirimin çok iyi olması zeynep’in de başörtülü ve dindar olması sebebiyle fazla üstelemediler ve evlenmemize izin verdiler.


Ortağım Mehmet’le beraber bir şirketi yönetiyoruz ve idare ofisimiz fabrikanın dışında 3 odalı bir bürodur. Bu arada ortağım da evli ve 29 yaşında uzun boylu yakışıklı bir tiptir.

Eşimle evlendiğimiz sıralarda cinsellik konularını hiç açmaz ikimiz de utanırdık. Evlenene kadar eli elime bile değmedi. Gerdek gecemizde benim acemiliğim yüzünden çok zevkli bir sex yapmadık.

Benim aletim 14 cm. civarında fazla büyük olmadığı için eşimle ilişkimizde onun tam olarak tatmin olmadığını hissediyordum. Fakat aile terbiyesinden dolayı bişey demiyordu bu duruma. Evde bilgisayar ve internet olduğu için eşim evde sıkılmazdı. Evliliğimizin 2. yılından sonra eşimde değişimler başladı. Yani sessiz sakin bir yaşantısı olan eşim cıvıllaşmaya sürekli internetten edindiği yeni yeni şeylerden bahsetmeye başladı.

Hatta dışarıyı pek sevmeyen eşim sürekli dışarılara çıkmaya güzel ve davetkar elbiseler giymeye başladı. Bir gece sevişirken benim aletin büyüklüğü-küçüklüğü söz konusu olduğunda ben ona ‘’erkeklerin aleti ayaklarının büyüklüğü ile doğru orantılıdır’’ dedim. Benim ayaklarıma baktı ve ‘’hımmm doğru galiba senin ayaklarının büyüklüğü ortalamanın biraz altında kalıyor Ortağının ne kadar büyük ayağı ver’’ deyip gülmeye başladı.

Onun sözü benim beynimde şimşekler çaktırdı. Neyse bir gün dışarıda ki işlerimi halledeceğim sırada eşim aradı ve ofise geldiğini söyledi ve ben de ofise gittim. Büroda sekreter yemek almak için dışarıya gitmiş Zeynep ve Mehmet oturmuş sohbet ediyorlar. Aklıma Zeynepin o günkü söylediği sözlerden sonra bu durum beni bayağı tedirgin etti. Türlü türlü şeyler düşündüm. Daha sonra ki günlerde bir akşam Zeynep yarın büronuza geleceğim dedi. Ben de şüphelerden arınmak için bir müddet sonra bir arkadaşıma beni arattırıp

Zeynep’e acil büroya gitmem gerektiğini bi evrak vermem gerektiğini söyleyip evden çıktım ve elektronikçi bir arkadaşıma rica edip ortağımın ve benim odama görünmez bir yerine gizli bir kamera koydurdum. Ertesi gün Zeynep ofise geldiğinde oturmuş muhabbet ederken daha önceden ayarladığım üzere şirket sahibi bir arkadaşım büroya geldi ve ben onla ilgilenmem gerektiğini söyleyip Zeynep’i ortağımın odasına gönderdim. Ve kamerayı açtım.

Önceleri çok suspus oturan Zeynep ortağımın karşısında gerçekten çok rahat davranıyordu ve hiç ummadığım bir şekilde ortağıma ‘’senin ayakların ne kadar büyük yaa’’ dedi. Mehmet bu söze anlam veremediği için ne demek istediğini sordu. Zeynep’te gülerek kusura bakma geçen Kahraman ‘’erkeklerin ayakları cinsel organları ile doğru orantılıdır dedi de onun için senin ayaklarını incelemiştim’’ dedi.

Bu söz Mehmet’i ve beni çok şaşırttı. Ama Mehmet de boş değil heralde ki ‘’doğrudur eşim hep şikayetçi zaten çok acı verdiğini söylüyor’’ dedi. Ben bu konuşmaları duyduğumda çıldıracak gibiydim. O sıra Zeynep ‘’Ya Buse de zevkten anlamıyor heralde bizim Kahraman böyle olacak ki her gece onunla uçarız gerçekten yanlış anlama çok merak ediyorum onu (aletini)’’dedi. Mehmet’’ Valla benim için sorun değil yenge ben gösteriririm ama şu anda biri girebilir içeri’’ dedi. Zeynep te ‘’amaaan içeride Kahraman şimdi çok meşguldür hem sadece bakacağım’’ dedi.

Bunun üzerine Mehmet oturduğu yerden kalkıp Zeynep’in başucuna geldi ve sadece fermuarını açıp sikini dışarı çıkardı. Hayretler içerisindeydim. Konuşmalardan dolayı sertleşmiş siki en az 22 cm vardı. Zeynep sahte utangaçlıklar içerisinde yavaş yavaş elini koca yarağa götürdü ve ‘’gerçekten mükemmelmiş kocamın siki de böyle olsaydı benim amcığım daha bakire gibi dapdaracık olmazdı’’ dedi. Bu konuşmalar beni iyice deliye çevirdi. İçeride benim türbanlı abdest ve namazında dindar karım başka bir erkekle açık saçık konuşuyor ve onun yarağını eline almış inceliyordu.

Ben de müdahale etmiyordum. Daha sonra bu karımın açık konuşmalarını davet anlayan Mehmet ‘’elinledaha fazla tutarsan dayanamayacağım’’ dedi. azgınlığı had safhaya ulaşmış karım da ‘’Kocamın kini hiç ağzıma almadım ama internette karılar ağzına yarak alıyorlar ben de merak ediyorum. Merakımı giderebilirmiyim’’ diyen Zeynep Mehmetin de zevkten gözleri dönmüş bir halde kafa sallamasıyla o koca yarağı yavaş yavaş ağzına almaya başladı.

Ben bütün olanlara inanamıyordum.
Ama müdahale etmek de istemiyordum çünkü hem o anda sikim şimdiye kadar olmadığı şekilde büyümüşi hem de kıskançlıkla beraber zevk dalgalarına kapılmıştım. Zeynep Mehmet’in yarağını ağzına alıp bir iki git gel yaptıktan sonra Mehmet dayanamamış olacak ki ağzından yarağı hemen çıkardı ve masanın üzerine fışkırmaya başladı. İkisinin de gözlerinden zevk dalgası yayılıyordu. Ben de senin amcığı çok merak ediyorum dedi

Mehmet Zeynep’e. Zeynep te ‘’şimdi olmaz artık daha fazla riske atmayalım kendimizi yarın saat 10 da kocam toplantıya gidecek sen o zaman bize gel orda tüm meraklarımız gideririz’’ dedi. Ben artık tamamen zıvanadan çıkmıştım ve bu konuşmaları dinlerken elim gayri ihtiyarı pantolonumun içinde ki sikime gitmiş ve boşalmıştım. O sırada unuttuğum şirket sahibi diğer arkadaşıma baktım ki o da benim arkamda bütün olanları izlemiş ve bana garip garip bakıyordu. Ben de olanları kimseye anlatmamasını rica ettim.

Kameradan toparlandıklarını görünce arkadaşımı gönderdim ve yanlarına gittim. Hiç bişey yokmuş gibi davranıyorlardı. O sırada eşim annesine gideceğini akşam orda oturacağımızı söyleyince onu kaynanamgile götürdüm ve çok merak ettiğim yarın ki fasıl için kamera sistemini evin her tarafına kurdurdum. Ertesi gün ortağımı şüphelendirmemek için saat 09:45 gibi bürodan çıktım ve toplantıya hasta olduğumu bahane edip toplantıda kilere gelemeyeceğimi söyledim. Büronun yakınlarında bekledim.

Ortağımın çıkıp arabaya binip gittiğini gördüm. Ben de biraz sonra eve gittim. Kapıdan sesleri dinledim ve uzaktan (yatak odasından) sesleri geliyor olacak ki sesler çok az geliyordu. Yavaşça kapıyı açıp içeri girdim ve daha önce hazırladığım plan doğrultusunda dış kapının yanında ki odaya girdim. Yine kapıyı yavaşça kapatıp televizyonu duyamayacakları kadar düşük seste açtım. Mehmetle Zeynep gülüşüyorlardı ve Zeynep ‘’Bak daracık amcığımı merak ediyordun sen kendin soyarak bak’’ dedi.

Mehmet te Zeynep’in eteğini çıkardı ve külotunu da okşayarak çıkarıp amcığına dokundu ‘’OHHHH Nefis amcığın var Zeynep bunu yalamak istiyorum ‘’ dedi. Zeynep te ortağımı yatağımıza yatırıp kendi de (internetten görmüş olacak ki) 69 pozistyonda ortağımın üzerine çıktı ve amcığını Mehmetin dudaklarına teslim edip kendi de kocaman sertleşmiş ortağımın yarağını kırk yıllık hasretmiş gibi emmeye somurmaya başladı. Zevkten ‘’ohhhh ne güzel yarağın var Mehmet bunu her zaman yalamak istiyorum erkeğimm’’ dedi.

Bu sözler mehmeti çileden çıkarttı heralde ki boşalıyorum diye bağırmasına karım aldırış etmedi ve tüm döllerlini yalayıp yuttu benim namus timaseli türbanlı karım. ‘’Amcığının yalanmasıyla iyice zevke gelen eşim inmemiş olan yarağı tekrar yalamaya başladı ve mehmetin üzerinden inip ‘’Hadi erkeğim busenin alamadığı siki sok amcığıma delirt beni sik erkeğim’’ diye zevk içinde inlemeye başladı. Mehmet te ‘’Buse ancak Kahramanın sikinden zevk alır galiba ben sana sokuyum gel orospum’’ dedi.

Zeynep ‘’ohhh ben senin orospunum hadi kullan beni kocama boynuz taktır canım kocacım benim’’derken Mehmetin sokmaya başlamasıyla birlikte bağırmaya başladı. Ben de daha fazla dayanamadım ve kıskançlığın verdiği zevkle boşalmaya başladım.

Sonra tv. Yi kapatım geldiğim gibi yavaşça çıktım tekrar. Bu arada Mehmetin Buse hakkında söylediği söz aklımdan gitmedi. Ve ben de Mehmet’in karısını sikmeyi kafaya koydum.

Ertesi gün kameradan kayda aldığım

Mehmetle Zeynep’in şikiş kasetini cd ye çoğalttırdım ve Mehmetin toplantısı olduğu bir zamanda onların evine gittim. Buse beni görünce şaşırdı. Hayırdır Kahraman abi bişey mi oldu’’ dedi. Ben de ‘’birazdan olacak merak etme içeriye girmeliyim sana çok önemli anlatacaklarım var’’ dedim. İçeriye girince vcd ye cd yi koydum ve ona olanları izletmeye başladım. Gözleri faltaşı gibi olmuştu. Ne yapacağını şaşırmıştı. Bana döndü. Ne olacak şimdi dedi.

Ben de ne olacağı var mı ben de mehmetten onun karısını sikerek intikam alacağım her şey düzelecek dedim. O da olmaz dedi. Ben de istesen de istemesen de olacak yoksa çok kötü şeyler olur dedim. Gönülsüz olduğu görünce onu alıp yatağa fırlattım ve karşı gelme dedim. Ben onu soyup yalamaya başladıkça o direniyordu. Amcığını yalamaya başlayınca tepkisi azaldı. Sokacağım sırada ‘’beni alta alıp kendisi sikimin üzerine çıktı ve sikim amcığında zıplamaya başladı. ‘’Sik beni erkeğim mehmetten orospu karından intikamını al ohhh acı çekmeden sikilmek çok güzel erkeğimmm’’ dedi.

Daha sonra olanları mehmetle zeynepe de anlattık ve önce şaşırdılar ama birbirleri ile sikişme imkanları artık rahat olacağı için ikisi de hınzırca gülümsedi ve bizim yanımızda Zeynep mehmete hadi aslanım çıkar şu koca yarağı da kocamın önünde düz beni dedi. Biz de buse ile sevişmeye başladık ve bundan sonra ortağımla beraber karılarımızı ortak kullanmaya başladık.

Artık yapacağımız şeyleri hep beraber yapıyoruz. İki dairesi olan Dublex bir villa satın aldık ve aynı yerde kalıyoruz hem kimse şüphelenmiyor hem de rahat rahat isteyen istediği karıyı sikiyor...

Abimin Şantajı

Selam Seks hikayeleri ben esra. Önce kendimi tanıtayım; 1. 73 Boyunda, sarışın, yeşil gözlü, 105 - 64 - 97 ölçülerinde, fıstık gibi biriyim. 22 Yaşındayım. Bu olay 15 yaşındayken başıma geldi...
Lisede okuyordum o zamanlar 97 59 87 ölçülerindeydim. Mini etekle okula giderdim. Herkez beni izlerdi, buda hoşuma giderdi. Birgün sevgilimle okuldan kaçtık ama kolay olmadı tabi.
Bekçiye biraz elletince izin verdi. Beraber koruluğa gittik. Orda biraz öpüşüp elleştik ama bakire olduğum için cinsel ilişkide bulunmadık. O da zaten zorlamadı. Annem ve babam, dedem hastalandığı için köye gitmiştiler.

Evde ben ve abim kalıyorduk. Abim 20 yaşındaydı ve 1 ay içinde askare gidicekti. Eve geldim abim televizyon izliyordu. Merhaba abi dedim. Ben banyo yapıcam dedim. Banyoya gittim ve soyundum. Abim beni izliyormuş. Duşun altına gidip banyomu yaptıktan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım. Abim bana bakıyordu tabi bornoz üstümü tamamen kapatmıyordu. Yürüdükçede baldırıma kadar bacaklarım görünüyordü.

Abim beni yanına çagırdı. Bende üstümü giyinip geliyorum dedim. Şimdi gel önemli birşey konuşucaz dedi. Ben de yanına gittim. Bana geç karşıma otur dedi. Oturdum ama nerdeyse amım götüm görünüyordu. Bugün nerdeydin dedi. Bende okuldaydım çıkıp hemen eve geldim bedim. Yalan söyleme sizin okul korulukta değil orda ne işin vardı dedi. Bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. Ben kafamı eğip sustum.

Çıplaktım...Abim o çocukla yattınmı diye sordu. Ben hayır dedim. Oda niye ozaman hemen banyo yaptın dedi. Kalkıp yanıma geldi. Şimdi git üstünü değiştir annemle babam gelsin onların yanında konuşuruz dedi. Abime yalvarıyordum söylememesi için. Beni odama gönderdi. Odama gidip bornozu çıkrdım üzüntüden kapıyı kapatmamıştım. Biraz sonra abim geldi ama üstünde sadece sortu vardı. Ben ise çıplaktım. Beni yakalayıp yüzüstü yatağa yatırdı.

Abi ne yapıyorsun dedim. Seni ben sikecem dedi. Ben bağırmaya çalıştım ama ağzımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bir girdiki nefesim kesildi. Şimdi sadece altında inliyordum. O ise pompalıyordu. Gidip geldikten sonra sikini çıkartıp dışarı boşaldı. Beni çevirdi ve sikimi ağzına al dedi. Ben hayır dedim. Annemle babama o çocukla yattığını söylerim dedi çaresiz sikini emicektim. Sikine baktım oda ne inik hali bile en az 20cm idi ve oldukça kalındı. Sikini ağzıma alıp yalamaya başladım. Siki büyüdü ve 25cm kadar oldu. Ağzıma sığmıyordu ve ağzıma boşaldı.

Ben artık bitti diye düşünürken bana seni birde götten sikeyim küçük orospu dedi. Bu sefer itiraz edemedim. Kremi alıp benim götüme ve kendi sikine sürdü. Ittirmeye başladı ama girmiyordu. Önce parmaklarını soktu artık zevk almaya başlamıştım. Siki ile yüklendi ve kafası girdi. Ben çığlık attım. Sonra yavaş yavaş hepsini soktu ve pompalamaya başladı. Ben altında zevten inliyor ve çığlık atıyordum. Gide gele içime boşaldı, artık ayağa kalkaçak halım yoktu. Bana dönüp artık sen benim karımsın ne zaman istersem seni sikicem dedi. aslında ben de zevk almıştım. Tamam kocacığım dedim ve ayağa kalkıp üstümü giyeyim dedim. Artık abimla herzaman sikişiyoruz. Yani hala sikişiyoruz. Koca ve kalın yarraklı beylerin mesajını bekliyorum...

27 Haziran 2010 Pazar

Abimin Küçükk Pipisi

Merhaba seks hikayeleri ben 18 yasindayim ve peynir gibi beyaz tenim var ve güzelim. Bu siteyi bana abim gösterdi. Abim burdaki hikayeleri okur ve pipisiyle oynardı ve ben onu yakaladıktan sonra birlikte hikayeleri okurduk.


Neyse annemler abim ve beni babaannemlere bıraktılar onlarda haftasonunu gecirecektik babaannnem erken yatmıstı ve ben abimle televizyon seyrederken uyuya dalmısım ve sonra abimin benim amımla oynadıgını hissettim fakat hala yarı uykulu oldugum icin tam tepki veremiyodum.

Fakat bu cok hosuma gitmisti. Abim seyini sırtıma dayıyordu. Abim benim her yanimi yalıyor ve sicak ve pipisini heryanima dayıyordu. Bir saat kadar sonra abim bunları kimseye anlatmamamı ve bunun aramızda kalması gerektigini yoksa babamın onu evden atabilecegini soylemisti.

Evde kimse yokken abim benimle oynuyor ve bana cok zevkli anlar yasatıyor. Bazen arkadaslarıda geliyor ve beni soyup heryanimi elliyor ve amımı opuyorlar ve elleriyle benim amimla oynayıp beni heyecanlandırıyorlar.

Diger abimin arkadaslarının pipileri abiminkinin iki katı kadardı fakat abim onlara icine girmemeleri konusunda kızıyor du. Ben artık eskiden yaratık olarak gordugum erkekleri artık cok seviyorum ve hepiniiz cok seviyorum.

Pompacım Abim

selam seks hikayeleri okuyucuları ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimde olmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum olmadıgı yani kısır oldugum için beni boşadı. Bende abimin yanına taşındım. Abim cok acık fikirli mükemmel bir insan arasıra kardeşi olmasam kendimi siktirirdim diye geçiridi maklımdan.


Bir gece abimin dogum gününde evde kutluyorduk ben mini bir etek ve bady giymiştim. Abim götüme memelrime bakmadan kendisini alamıyordu ve bu beni cok tahrik etmişti. Evde dans ederken abimin sikinin kalktıgını ve amıma baskı yaptıgını hissettim. Bir ara abimin elleri götümde dolaşmaya hafif hafif götümü okşamay başladı.

Bende fırsattan istifade sikini oşmaya başladım. Artık kendimizden geçmiş resmen abimle sevişiyorduk. Abim kız sende ne güzel mal varmış dedi. Sikini dışarı cıkarıp yalamya başladımüzerimde sadece amımı kapatan tangam kalmıştı. Abim yavaşca cıkartarak amımı yalamay başladı. Ben zevkten kuduryordum.

bayılıyorum sandımBeni kucagına alıp yataga götürdü bacaklarımı aralayıp sikini amıma sürtmeye başladı ben bir an önce siki amımda isterken o ben kendimi sikine dogru bastırdıkça kendini geri çekiyordu. Ve birden amıma öle bir köklediki bayılıyorum sandım. Ohhh kardeşim harikasın artık bundan sonra senin pompacın benim yavrum demeye başladı. Sonra pozisyon degiştirip sikinin üğzerinde zıplamaya başladım.

Bende sik abi kardeşini gecir amıma diye inliyordum kısır oldugumu bildigi için içine boşalayımmı dedi bend eboşal abicim boşal pompacım diye inliyordum. O gece sabaha kadar amımdan götümden sikti. Gelecek yazımda abim ve 2 erkek arkadaşıyla yaptıgım sikişi yazacagım.

Esmer ve Tatlı Yengem 2

selam seks hikayeleri okuyucuları Sık sık ona bakıyordum bir anda aklımdan onu sikme fikri geçti ve sikim kalkmaya başladı.Başı diğer tarafa çevrili olduğundan nasıl olsa göremez diyerek önemsemedim ona baktığımda ise benim kalkmış olan sikime doğru baktığını fark ettim.Önün de bayağ bi kabarıkmış dedi.


Ben de artık dayanacak güç kalmamıştı ve kendi kendime utanacak ne var utanacak olsa o benden utanırdı diyerek evet öyledir dedim.Bunun üstüne gözlerimin için baktı ve ayağa kalkarak mayomun iplerini çözerek kalkık olan sikimi ellemeye başladı ben ne yapıyorsun ya teyzemler gelirse dedim o da önemli değil gelirlerse zaten denize girerler daha çok zamanımız var diyerek.

Duduklarıma yapıştı belliydi ki o da çok azmıştı öpüşmüyor resmen beni sömürüyordu.Dayanamadım ve soyunmasını söyledim.Bana doğru döndü ve bana istediğini yapabilirsin dedi.Ben de herşeyi mi diye sordum evet herşeyi diye cevap verdi.Karşımda daha yeni traşlanmış sanki hiç sikilmemiş özenle saklanmış tapataze bir amcık duruyordu.Okadar güzel vüzut hatları vardı di.

Artık dayanamayarak onun amcığını adeta sömürmeye başladım.İniltilerin arasında başını kaldırıp evet çok tatlsın ve bu işi iyi biliyorsun gibi sözler söyleyerek beni deli ediyordu.Tam o sırada önümde diz çökmesini söyledim.Neden dedi ağzına vericem dedim.Önce olmaz dedi sonra ona verdiği sözü hatırlattım ve ağzına verdim.Bana hiç sokso çekmediğini söylemişti.

Ancak o kadar güzel yalıyordu ki sanki yılların saksocusu bana sakso çekiyordu.Geliyorum dedim ve ağzına doğru patladım.Çılgınlar gibi döllerimi yalıyordu.Daha sonra yere sırt üstü uzanmasını söyledim ve belinin altına bir yastık koydum.

Sikimi amına sokmuyordum sadece değdirip çekiyordum bu onun bana fantazileriyle çektirdiği birkaç yılın bedeliydi.Artık bağırmaya başlamış artık sok yoksa daha fazla bağrırım diyordu ben de korkumdan bir anda yengemin o tatlı amcığına kökledim.Bir anda gözleri sulandı ama etraftakiler duymasın diye bağıramadı.Onun göğüslerini yalıyor onu adeta çıldırtıyordum.

Onu bu şekilde yaklaşık olarak 10 dakika kadar acılar içerisinde siktim.Daha sonra arkasını çevirdim ve amcığına arkadan girmeye başladım.Amcığı fazla geniş olmadığından bu pozisyonda canı daha fazla yanıyordu ancak ağzından çıkanlar zevk iniltilerinden öteye gidemiyordu.

Bir yandan da o 95 ölçülerine yakın memelerini sıkıyor onu çıldırtıyordum.Bir anda aklıma onu göt deliğinden sikmek geldi ancak çok bağıracağını düşünerek içeri girelim dedim bana ne oldu dedi ben de çok fazla güneş var dedim.İçeri girerken kalçasına birkaç kere tokat attım bu iş hem benim hem de onun çok hoşuna gitmiş olacak ki eğer beni birdaha sikmezsen seni annenlere bile söylerim dedi.

Ben de ona arkasını dönmesini söyledim.Neden dedi deminki pozisyona devam edicez dedim tatm dedi.Amına girip çıkarken bir yandan da göt deliğiyle oynuyordum ve orayı kremlemeye çalışıyordum.

Bana ne yapıyorsun demesine fırsat vermeden amından çıkarttığım o mosmor olmuş sikimi bir anda göt deliğine dayadım sikim çok acıdığından fazla ittiremiyordum.Bir anda kızmış bir şekilde bana yüzünü döndü ve sen ne yapıyorsun öyle dedi.Seni götten sikmek istiyorum dedim ve ona sözünü tutmasını söyledim.

O da sıkıla sıkıla ama bi okadar da sevinerek sikimi ağzına aldı ve bu sikin biraz dinlenmeye ihtiyacı var diyerek yalamaya başladı.Bizraz sonra çok feci bir şekilde yüzüne patladım.Ama o güne kadar hiç öyle fena patlamamıştım.Neyse arkasından bayağ bi temizlendi ve bana sen de ne döl varmış neredeyse boğacaktın beni dedi ve kremi elimden alarak göt deliğini kremledi.

Ardından benim sikimi taş gibi oluncaya kadar yaladı ve sikimi de kremledi.Ardından hiç beklemeden hadi sik artık bunun da tadına bakalım.Kısmette yiğenimiz amımıza kodu şimdi de kimsenin sikmediği götümüze koyuyor diyerek homurdandı.Arka kapısına okadar zor girdi ki sikim daha önce hiçbir kapıdan girerken bukadar zorlandığımı hatırlamıyorum.Çok fazla bağrıyordu.

Bunun üzerine sırt üstü yatırdım ve belinin altına kalınca bir minder koyarak bu şekilde göt deliğine girmeye başladım.Çok bağırdığı için ellerimle göğüslerini sıkıyordum ve dudaklarımız da birleşmişti.Artık sesini çıkartamıyordu.O sırada ayak sesleri duyduk son kez öpüşüyorduk ki yukarı teyzemin kızı çıktı ve bizi o şekilde gördü.....

Esmer ve Tatlı Yengem 1

merhaba seks hikayeleri okuyucuları Anlattığım hikaye tamamen gerçek olup geçen yaz Tekirdağ`da başımdan geçmiştir.Ben 1,78 boylarında ela gözlü,kumral,atletik sayılabilecek vücuda sahip 19 yaşında bir gencim.

Yengem yani Kuzenimin karısı 1,65 boylarında,esmer,çok tatlı suratı olan,35 yaşında ve balık eti kıvamında esmer bir bombadır.Kuzenimle yaklaşık 18 senedir evliler.
31 çekmeye başladığım yıllarda onunla ilgili fantaziler kurar kendimi tatmin ederdim.Nedense hep benden olgun kadınlara ilgi duymuşumdur.

Geçen yaz gene çok azdığım vakitlerdi,sürekli tuvalete gidiyor 31 çekiyordum.Daha önce milli olmuştum ancak yengem başkaydı.Yazın her hafta sonu yazlığa gideriz,yengem ve kuzenim çalıştığı için hemen hemen her hafta sonu ben de onlarla giderim.Gene böyle bir vakitte gece evlerine gittim.

Kuzenim üstünü giyinmişti benim geldiğimi görünce arabaya çantaları indirdi ve yengen de birazdan hazır olur diyerek diğer çantaları da benim almamı söyledi.O ana kadar aklımda hiçbir kötü düşünce yoktu.Taaki yengemi o dar elbisenin içinde görene kadar saçları da düz bir şekilde beline kadar uzanıyordu .

O şekilde karşıma çıkınca bir anda çok şaşırdım,benim ufaklık ta bu durumdan bayağ hoşlanmış olacak ki kalkmaya başladı ve birkaç saniye içinde dimdik oldu.Yengem bunu farketti genede bana sarıldı ve hoşgelin diyerek çantaları elime tutuşturdu.

Tam arabaya bineceğimiz sırada kuzenime şirketinden bir telefon geldi ve bize bilgisayarlarda bir problem olduğunu söyledi ben de tamam o zaman ben eve gideyim dedim.Kuzenim önemli değil siz gidin dedi.Yengem de tamam dedi ve arabaya bindik.Yaklaşık 3,5 saatlik bir yolumuz olduğundan konuşacak birçok konumuz vardı.

Yola ilk çıktığımızda yengem bana kız arkadaşımın olup olmadığını sordu ben de hayır yok dedim o da hadi canım olurmu öyle şey dedi ben de bunun üzerine derslerden zaman bulamadığımı falan söyledim.Yola çıktığımızdan beri yaklaşık 1,5 saat geçmişti ve konu dönüp dolaşıp üstü kapalı bir şekilde cinselliğe geliyordu.

Ben çok utangaç bir insan değilim ancak yengem karşısında bu konuyla ilgili konuşamıyordum.Bacaklarına ince baklava dilimli çorağlarından giymişti ve altındaki eteği çok da uzun değildi ve ince sivri topuklu ayakkabısıyla çok hoş bir bacak sergiliyordu.Benim sürekli ona baktığımı anlamış olacak birşey mi oldu diye sordu ve ben aniden irkildim.

Yüzüm kızarmıştı ancak o bana bakarak güldü ve bunda utanacak birşey yok bacaklarıma baktığını biliyorum dedi.Aslında erkeklerin dikkatini çekmek ve onların hoşlarına gitmek beni mutlu ediyor dedi.Ben daha da çok utanmış ve bir okadar da suskunlaşmıştım.Yolumuz pek fazla kalmamıştı.sonunda yazlığa varabilmiştik.

Yazlıkta teyzemler bizi karşıladı ve yatakları hazırladılar.Yazlığımız 3 katlıydı ve yengem teyzemlerin odasında en üst katta kalıyordu.Bu arada teyzem kocasından ayrı yaşıyor.Neyse ben de orta kattaki kendi odama geçtim.Her yazın başında masaüstü bilgisayarımı yazlığa götürürüm.

Evde genelde babamın laptop`u oluyor onu kullanıyorum.Yengemin bu halinden dolayı çok etkilenmiştim ve hemen odama girip kapıyı kilitledim.Kulağıma kulaklıklarımı takarak porno filim izlemeye başladım.Tam patlayacağım sırada kapı çalındı hemen toparlandım ve filimi simge durumuna küçülttüm.

Gelen yengemdi.Bilgisayara şöyle bir göz ucuyla baktı hafif tebessüm ederek gitti.Gider gitmez bende büyük bir patlama gerçekleşti.Ardından duş aldım ve yattım sabah kalktığımda evde sadece yengem ve biz vardık teyzemler evde birşey olmadığı için arabayı da alarak pazara gitmişler.

Biz de yengemle kahvaltı ettik.Aradan bi 15 dakika geçti yengem üzerinde üstüne tam oturmuş siyah bir bikini giyerek yanıma geldi ve ben en üst katta güneşleneceğim istersen gelip sen de güneşlenebilirsin.Aylardan Ağustos olduğundan çevredeki evlerde kimseler kalmamıştı yani en üst kattan kimse bizim terasımızı görmüyordu zaten etrafı tenteliydi.

Yengem yere serdiği havluya yüz üstü dönerek bikinisinin arka bağını daha iyi yanabilmek için açtı ve bana biraz güneş kremi sürebilirmisin dedi.Ben de tabi diyerek kremi sürmek üzere eğildim.Ancak götü okadar tatlı duruyordu ki artık dayanamıyorum.Neyse kremi sürdüm ve ben de sırt üstü yattım...

Esma Yengem

slm seks hikayeleri okurları Sabah uyandıktan sonra çok zinde bir şekild kalktım ve annem hülya ile keriman yengem sabah sabah azmış bir şekilde bana bakıyorlardı. Bende bugün sizi sikmeyeceğimi söyleyerek esma yengemin yanı gitmek için hazırlanmaya başladım. Doğru onun evine gittim. Beni geceliği ile karşıladı.


Çok sexi bir şekilde idi. Eve girer girmez dudaklarıma yapıştı. Beni çok özlediğini dün gece rüyasına girdiğimi ertesi gün sabaha kadar onu becerğimi söyledi. Bende bu rüyanı gerçekleştrelem dedim ve soyunmaya başladım. Onuda soyarak yarrağımı ağzına verdim. Çok güzel bir şekilde yalıyordu çok yalayınca dayanamayarak tüm menilerimi ağzına boşallattım o daha hiç bir tanesini boşa harcaöıyarak hepsini yuttu. Biraz dinlenmek için odaya geçtik ikimizde çıplak bir şekilde oturuyorduk.

Bana çok güzel sikiştimi ve güçlü olduğumu söyledi. sabahakadar ponula olacağımı annemle yengem kendi kendilerini tatmin etmelerini istedim çünkü bensenle olacakrım. Dedim. Yarım saat geçtikten sonra yengem kahvaltı yapalım dedi. Bende tamam diyerek beraber mutfağa geçtik. O kahvaltıyı hazırlarken benimoğlan uyanmaya başladı. Niye uyanmasın ki karşımda çok güzel bir götle am duruyor ve bana dönük olarak kahvaltı hazırlıyordu. Bende daha fazla dayanamıyaraaaak arkasına geçtim. Ve yarrağımı tutarak sokmaya başladım buramı yapacaz dedi.

tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordumBende nerede bulursam yapacağımı söyleyerek sokmaya başladım ani bir şekilde sokunba bağırmaya başladı yavaş olmamı istedi. Bende dahada hızlanarak gidipgelmeye başadım. Çok güzeldi o tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordum. Ben boşalmak üzereydim yarrağımı çıkartarak götüne sokmaya hazırlanıyordum ki yengem çok azıyoor lütfen şuaradan yağı al sür öyle sok dedi. Bende hem yarrağımı hemde onun götünü yağlayarak sokmaya başladım kafası girdikten sonra çıkarmamı istedi. Ben onu dinlemeyerek ani bir şekilde soktum götüne.

Oda bağırarak çıkar götüm yırtıldı dei bende bir şey olmaz şmdi alışır dedim gidip gelmeye başaladım. Alışınca oda zevk almaya başlayınca kocacım sok daha hızlı sok demeye başladı. Daha hızlı dedi. Bende artık bitmiştim ve götüne boşalmaya başladım. Öğleden sonra yengeme kardeşi gelmişti yeni evli olduğu için ben çok beyeniyordum. Adı yarendi.

Çok güzel esmer ve uzun boylu dolgun kalçalı ve götü çok hoşuma gidiyordu. Yengem yaren gelince bana bakarak ona nasıl baktığımı anlamıştı heralde bana öyle bakmamı söyledi. Yengem esma çay koymak için mutfağa gidince bende peşinden giderek arkasından yapışarak götünü ve memelerini okşamaya nbaşladım bir yandan da konuşuyorduk. Bana onu çok beyendin herade dedi. Bende evet dedim. Onu becermek istediğimi söyledim kıskandı heralde biz yemiyoruz heralde dedi.

Bende hayır bu fırsatı bulmuşkan kaçırmak olmaz dedim hazırda yeni evlibir saat içinde sikelim öyle gitisn dedim. Ona yarenin götüne çok hoşladındığımı söyledim anladım zaten dedi. kızı yyiyecekmiş gibi bakıyordun dedi. Devamı diğer konumda bunu gibi hikayeleriniz varsa bana maillerinizi bekliyorum. Hikaye yollamayana cevap yok. Hepsini annemle beraber okuyoruz.